this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, January 27, 2010

x kenal maka x cinta

Yang jauh asyik teringat..
Yang dekat tak terpikat..
Tak kenal maka tak cinta..

 (bait lagu antara roy & fran)

hah... dpt x pick up lirik lagu kat atas tuh... x kenal maka x cinta.. x kenal camne nak cinta... tapikan, kalau dah kenal pun lom tentu cinta la... harus, mana lebih baik?? kenal atau x kenal??? cinta atau x cinta?? kusut gak nak pk... ape pun, bg aku la an... ♥ ni ade 1 je... klu punah, takde xtra der... len la korang da bahagi ♥ dlm pecahan yg kecik...hahaha.. terus, mase bcinta, jgnlah sepenuh ♥.. cuz klu kecewa nt pun, xde la semua ♥ punah...ranah..hancur...bderai... cam pasir... hadoiii

6 comments:

piasau tua said...

yea ke x knl maka x cinta...???hahahaha..

nur millow ♥ said...

huhu.. yer la.. betol aper!!!!

ryan said...

xtau la...mmg la klu x knl maka x cinta...tp klu dah knl harus ke bcinta...hahaha...yayang bucuk..

nur millow ♥ said...

wah... kalau kenal pun x seharusnya bercinta.. cukup sekadar kenal kan??? (mcm kita)

ryan said...

hahaaha...mcm kita bkn bkwn da tp lebih da nh...hehehe

nur millow ♥ said...

haha... who said kite da lebih?? kite lom lebih2 lg ni..kehkehkeh ☻