this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, November 29, 2010

tiru dede... tiru dede...

hehe... tajuk aku ni pun.. cam da xde tajuk lain.. (*kata aku kpd diri sndri...).. okeh, korang tau ke sape 'dede' yg aku nak tiru tuh??? erm.. mcm tatau kot, lg2 if korang bukan staff MOT.. ehem... MOT pun pun mesti korang tatau mendasing apakah itu kan??? okeh.. meh ku terang..(*iklas ke aku nak terang ni padahal nak cite sal dede je..adeh...) name sebenar 'dede' is  fazidah hanum ekceli.. (*ntah btol ntah tidak aku eja name minah sorang ni..). Aku dok bace blog dy, dok layan la sgt kan.. nape jalan cite dy story best je cam gred A+ tp aku lak, cm gred A- (*cehh.. aku pun nak A jgk rupanya a kan... ekekekee.... xpe2, dede bkn tau pun... ngeee).

hahh... aku nak tiru cara beliau adaptasi segala citer2 bliau.. skill2 dy tu, ntah mane dpt... nak kena korek ni.. uhuk3!!! MOT tu lupe lak nak terangkan.. MOT tu, opis aku la.. (*bukan opis aku btol2 la, tp opis aku keje..slumber je balon ofis aku.. tkt lak ade yg dtg mtk keje gn aku.. ekekekeee). okeh2, MOT bermaksud Ministry Of Transport.. atau dlm bahasa ibunda a.k.a Bahasa Melayu.. Kementerian Pengangkutan... terletak di Putrajaya yer kawan2... (*tp korang x yah la dtg cn smata2 nak tgok 'dede' aku yg aku nak tiru tu, meh aku upload pic beliau..).. sekian.... toink3!!!!


0 comments: