this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, March 31, 2011

dilema


mudah je ape aku nak ckp.. tp sebelum tu, aku nak tanya.. ape yg korang tau sal dilema.. erm.. kalau aku tunggu korang jawab, memang berjanggut la kan.. baik korang bacer jek entry aku nih..

aku xde la sampai camni.. hahaha
*itu bukan aku..

bagi aku.. dilema tu macam.. erm... seperti.. huh.. macam mane cara mudah yer aku nak terangkan.. erm.. camni, kekusutan itu berlaku, bila kite dalam dilema.. bila kite ade pilihan...

macam aku ni, ade kawan baru, dy mesti baik.. aku yakin tu.. tp sedalam mana keyakinan aku tuh, x yah la korang duga, sebab aku pun x bape sure..


dy bagi no tipon, tp aku dalam DILEMA.. aku x tau nak contact dy ke x sebab, aku takut t awek dy marah.. or awek dy jeles.. ke, awek dy mengamuk.. t jadi cam hulk ke.. abeh la aku..

aku ni lain la.. free.. single.. cume x bape nak available..wakakakakakaaakka.......
*ehem.. sebenarnya, ramai je leave no fon kat aku.. aku share kat blog ni sebab nak berlagak je.. hahahahahhaa..... aku xde modal lain la nak cite arini... hahaha... x pasal² je..

0 comments: