this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, March 29, 2011

haRiJADi PErtAma


tanggal 9 Mac 1988.. perempuan ini
---> nurulaini bt shaari dilahirkan...


baru² ini, huk huk huk.. 20 hari yg lepas maksud sayer, is ma besday.. aku ingat lagi.. ari rabu time tuh.. aku pakai baju warne pink, tudung pun pink.. memang saje pakai pink sebab aku ase, my big day, suke ati la nak pakai ape.. kul bape lak, aku x ingat sebab termakan bedak.. meh aku cite sat bagaimana kes aku termakan bedak.. dan dialog serba x kena dr aku... theee
gda : miko, ko g ane tgh hari??? *ade setengah² panggil saye MIKO tau..
aku : ade mkn² KFC la kat atas.. officer belanjer... ngeh ngeh ngeh..
dayang : oii.. meh jap, p tengok kain.. aku jual kain sekarang.. kawan² kena beli sorang 1.. masuk bilik lepaking time rehat
*dalam hati aku, abeh la.. kang x beli, kecik ati?? hadoiiiiiiiiiiii
aku : aku nak naik wat keje dulu laaaa.....
dayang : kejap je.....


aku pun bukak la pintu, yg peliknya.. bila aku tolak dari luar, ade orang tolak dari dalam.. bila tolak ag, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... aku jerit, mane x nyer.. bedak safi ade dalam mulut.. kena baling ngan fara... ciot tol.... pastu dorang pun nyanyi lagu besday tuk aku yg masih muder ni.. 

age : 23 thn da.. muder lagi...

mood : time tu, mmg terharu, ase nak nangis sepatutnya.. tp da bedak ade dlm  mulut.. cancel!!! hahahaha
thanks to : fara, gda, dayang, kak ros, kak ina, cc ramlah & cik dyana...
location : bilik lepaking a.k.a bilik kak mi gunting baju.. he he he..


inilah kek untuk saya.. ☻

inilah hadiah ke-2 paling istimewa masa hari jadi aku.. terima kasih kawan² utk perasaan yg x dapat nak aku luahkan... kasih sayang korang, akan aku balas ngan kasih sayang jugak.. pastu aku termakan bedak, akan aku balas bedak jugak... theee


hadiah pertama paling istimewa, tamo tau ke??? adedeh.... he he he.. 2 thn lps, masa besday aku yg ke-21, si dia jadi orang pertama yg wish besday aku, siap bisik kat tlinge...

'SELAMAT HARI JADI B...'

mood time tu : sgt happy++ (tp aku xde la loncat² kan.. huk huk huk)
mood skang : sedey a bile teringat balik.. wuwuwu
location : secret way...
ucapan : even kite da x bersama lg, terpisah dek krn cinta x sehaluan, ku tetap berterima kasih krn sudi bg kenangan terindah kat aku..

p/s : xpe kot aku story kat cn, sbb kalau save dalam otak, bile² jer leh hilang ingatan..


0 comments: