this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, May 16, 2011

berdosakah aku



aku berdosa ke?? klu dosa, nape?? sebab men tipu² ke?? tipu tu ape??? ngeee... kalau org kate aku , tipu, patut ke x patut... sape yg tentukan aku tipu ke x tipu ni??? ko sape?? hah?? ade aku kesah?? wink ^^




aku sebenarnya wondering gak la kan.. dulu aku penah jek berjanji bersumpah setia gn au tut2 ni.. namun akhirnya cinta kami kecundang di tepi jalan... kalau tengah jalan, mati pulak cinta aku tu nanti kena langgar dek itik pulang petang.. hohoho ^^ tapi dy yg punahkan segala rasa cinta ni.. bukan aku yg menodai cinta ini tp dy!! dy yg jaat2 miaw... wuwuwu.. kalau aku mencintai yg lain.. dosa ke?? theeee


cite punyer pasal, aku lapa ni kot.. aku da siap tapau bihun goreng tomyam sebanyak 100 paket, lalu di kurangkan bilangannya menjadi 11 paket.. hehehe.. sempena besday kak ifa.. nak la wat suprise.. tp En Asraf dengan slumber mengkantoikan kejadian tersebut dengan meletakkan sebijik kek yg masih x kelihatan kerana sedang menyorok di dalam kotak tersebut dan air yg ku kire ade bermacam² jenis spt soya dan orange..hehehe..


jap², sambung cite sal dosa².. aku x tipu sape².. erm.. cam bohong lak kan.. ok la.. ok la.. aku admit.. aku salu je tipu org, org pun mesti salu je tipu aku.. moralnya, jgn tipu org, t org tipu kite.. kite x sengaja tipu org, org pun x sengaja tipu kite.. lagi 1, klu org tu lukakan kite, tandanya kite penah lukakan org lain, kan?? kan?? siapa pun kamu selepas ini wahai pemilik hatiku, marilah kite bersame2 menjaga kebersihan hati okeh.. supaya tiada yg berdosa.. sekian =)

0 comments: