this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, July 22, 2011

dy utk aku ke utk ko???



Asyane nak tau org tu betol2 utk kite eh??? Erm.. aku tatau la.. korang tau x? camne korang tau dy utk korang.. n korang pasti ke x yg korang utk dy??? Erm… Korang x rase ke dy tu sebenarnya bkn utk korang, tp utk org lain.. n korang pun sebenarnya tuk org lain, bkn utk dy... erm… Korang jgn la pening.. sbb aku pun pening..

Dy.. adakah dy adalah perutusan Tuhan utk kita??? (Eh!!! Utk aku la!!! xkan aku nak share dy gn korang lak kan.. tok yeh!!! Wuwuwu…) Utk menjaga ku selepas ikatan sah itu terpatri kelak??? (ni pasal kawen la kan.. apesal ntah ckp sal kawen… hadoiii) Utk ku cintai, sayangi dan rindui utk setia saat yg berdetik??? (erk… ini dah melampau… setiap detik kena ade perasaan tu ke??? Time tido asyane?? Aku nak mimpi tomok time tido..) Tuhan.. aku perlukan jawapan.. siapa dy pemilik tulang rusukku...

Jawapan?? Tibe2 aku terasa sebak, aku sedar.. betapa kerdilnya aku disisi Tuhanku yang Satu itu.. aku bukanlah siapa2.. aku ini, manusia yg sering melakukan kesilapan.. kadangkala aku gn slumber je mengulangi kesilapan itu.. sedangkan di setiap doaku diselitkan dgn beribu penyesalan dan memohon keampunan Mu Tuhan.. kini aku bertanyakan tentang pemilik tulang rusuk kiriku??? aku ingin seorang yg mampu melengkapi diriku.. (Ya Allah, demand pulak aku ni..) sepatutnya aku terima siapa sahaja utk ku.. kan? Bukan bertanyakan itu dan ini..

Erm.. awak.. saya tau awak baca diari saye ni… (ekekkekee… sejak bila jadi diari ntah..) saya ni baik tau.. (ayat ni aku reka je..) tapi saya nak awak tau.. ade yg jauh lebih baik dari saya.. saya x pernah dan xkan halang andai awak masih mencari yg lebih baik dari saya,(cewahhh.. ayat nak pasrah jek aku ni kan...) malah saya menggalakkan,(x galakkan sgt sebenarnya..) sebab andai awak bertemu gn sum1 else, bukankah itu maknanya dy yg terbaik utk awak..(mcm la saya ni jat sgt.. wuwuwu).. erm.. ade jodoh x kemana.. abis cite... ok, sekian sampai di cn saya merepek...

p/s : eh, kwn aku ckp kan, klu nak tau dy serasi x ngan kita, dat girl pki cincin jari manis kan, ce lelaki tu try cincin tu kat jari kelingking.. klu ngam... ehemmmmmmmmmmm..

0 comments: