this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, September 6, 2011

nak nanes!!!



Okeh… sebelum aku lelapkan mata.. ase nak post sumtink.. da lame x post n3 baru kan.. hikhikhik.. ekceli.................... aku ase nak nanes malam ni!!!! nape????? (jap eh.. aku nak p nangis…) T________________________________T




















































































*tunggu taw...............






















































































*sila tunggu lagik..............................




































































































*ckt lagik...... tungguuuuuuuuuuu......................























































































Ok lah.. air mata x kua pun sebenarnya.. aku kan.. aku ase cam da wat sumtink bodoh a rini.. hey nurul!! Ape kata, pasni… apa saja yg ko rase, ko pk, ko ingat, x payah ckp kat org… okeh??? *ingatan tulus ikhlas tuk diri sendiri..

Eiii3… nak taw sumtink x.. I love when u called me NURUL.. ase closed.. closed sgt.. cam da lame kenal.. banding gn name nur.. aku pun tatau camne leh sangkut gn name nur ni.. yg pasti name ni laku mase aku gn ex-bf yg 1st.. hahahahaha.. *aku x ketawa pun sbnrnyer..

tp 2nd ex panggil aku nurul kot????.. hahaha.. sebab tu kot aku suke org panggil aku nurul... eehhh.. salah! salah! salah!!!!!!!!!! sebab name ni, abah yg bagi taw!!! sebab tu suke name nurul...............

saje merepek nak hiburkan ati sendri... tp pesal mud mlm ni cam hancus lebur je ni!!!!! Asek thinking itu ini jek.. adoi.. okey la.. sampai cn jek.. klu x, x tdo aku..

*wat sesape yg berkenaan, aku sememangnya x reti nak meluahkan sumtink direct.. aku salu -ve kan ayat aku.. maksudnya????????? lu pikir la sniri................................ wassalam~~

0 comments: