this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Sunday, December 18, 2011

ahad yg lemau

pagi² td gile bergamba la kan.. cam mai dr kl.. padahal dr butterworth jek.. hihi


assalamualaikum...

okeh.. nak kasik taw.. ari ini adalah ari yg lemau... buat aku jek.. buat org lain aku tataw la pulak kan.. EKCELI.. saat ni dan ketika ini, aku ade kat opis... sume sbb SBPA!!!

alhamdulillah.. (kena bersyukur taw... jgn sampai digelar org yg kufur pada nikmat...). kenaikan gaji aku pada 2012 patut on July, sebab lapor diri tahun 2011 ponn  on July... tetapi kerana SBPA ini.. inshaAllah gaji akan berPLUS on January n kenaikan/pertambahan adalah pada April...

yeay! x yah tgu sampai setahun baru nak nek gaji kan... tp tu sume lom konpem lagik pasal aku pun tataw.... ngeeeeeeee... k lah.. nak wat keje... ntah pape keje jek aku wat.. depa nak kasik aku keje ke dak ni.. da soh mai ni... ahhaaa..

eeehh.. ngantoknye... dok tengok nomborrrrrrrrrrrrrrrr jek dr td..... adehhhhhhhhhhh.... byknye angkaaaaaaaaaaaaaaaa.... huwaaaaaaaaaaaaa.... *ni la nasib dok admin... smile 4 me!! =)

* abah p kuala kangsar... (thx 4 ur info dik...)
* mak x ikut... (mesti mak boring kan...)
* paijah (adik aku) p kusus kawen... (aku da p lame da... hahaha)
* akak aku p mines.. (waaaaa, rindunye nak akak aku banje nih!!!)
* MNB pulang ke johor... semoga selamat sampai.. amin.. ^_____^
* aku akan ot bersungguh2 walau mata dah kuyu ni.. semalam tidoq kul 4 pg.. gara² tengok j.bond kat tv2.. adehhhh~~~ toink²!!~

0 comments: