this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, December 13, 2011

haissshhh!!!~

Ya Allah... betol2 nak muntah arini!!!! byk nau keje.. booked flight la.. cancel la pulak.. booked hotel pulak.. salah tarikh pulak... re-type... taip balik.. fax la pulak... cancel la balik!!! uwaaaaaaaaaaaa.... calling2... mtk cancel.. mintak tambah bilik... mintak cancel lik.. boss kate x payah... order makan tuk kursus... nak mamam ape weh korang sume.. kang ade yg x kena gn tekak pulak.. wawawa~~~

seb bek sume dah berlalu... start 8 am till 1.30 pm.. siap mengganggu lunch time... kul 2 baru settle mamam breakfast... bihun grg s'pore + telo mata je kot... haishhh~~ *ni bkn merungut okeh! saje nak sharing...

---> to awak, im so sorry... hope awak bahagia selalu... nur yakin ade hikmah tuk sume ni..
---> to dy, tlg la weh... aku deactived fb jek kot.. bile mase lak aku blocked ko ni??? benda da lps, bia lepas la... n aku happy bile ko da de gf, xd la aku serba salah nak ckp yg aku x bersedia ke ape.. kan???!!!!! *penat tol ckp gn dy ni!

n to sayang (MNB) saya, TAHNIAH yg teramat cuz pasni dpt dok kat KLANG!!! tapi acane gn
CIK MILLOW yg still kat penang ni??? :'(

haaa.. nak share baju merah kitew.. hahaha!!!! sempena wedding dayah.. *pix pengantin tade! lalala~~~


0 comments: