this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, January 10, 2012

hadiah...

jalan² kat facebook.. jumpe la sumthing yg wat aku tersenyum.. ade² je la dorang ni kan.. hadiah tu, maksudnye camni.. hadiah cani maksudnye camtu.. hihihi..

bagi aku, hadiahlah aku ape pun, ianya tetap bermakna.. x kesah la sape yg nak adiahkan, lagi² pemberian tersebut dr org yg kita sayang.. hehehe.. dan, asalkan hati kita ikhlas.. segalanya jadi indah =)
pe pun aku tetap nak share la kan ape item dan maksud di sebalik item pemberian tersebut.. *klu bagi kulit kerang ape lak maksudnya?? hakhakhak...
❤ BERIKUT ADALAH MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KPD PEREMPUAN ❤

✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu ツ
✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi ツ
✔ GELANG → Tanda mesra ツ
✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian ツ
✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan ツ
✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin ツ
✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu ツ
✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi ツ
✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta ツ
✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan ツ
✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur ツ
✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang ツ
✔ COKLAT → Semanis cintamu ツ
✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan ツ
✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat ツ
✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) ツ

Tetapi hadiah yang paling di nanti-nantikan oleh setiap perempuan adalah...
❤ MASUK MEMINANG → Tandanya dia serius n betul2 ikhlas mencintai kamu ツ

♥ LAST TU LA YANG PALING BERMAKNA ♥
haip! sebelum mengakhiri entry kali ni.. aku nak mengiyakan hat last tuh.. yg paling bermakna adalah masuk meminang.. ngeeee... sape yg x mo kan.. tapi, dah cukup umur ke tuuuu??? tetttttttttttttttt!!~~~~~~~ :P

0 comments: