this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, September 21, 2012

sistem cinta

yeay! dapat lagik aku menaip rini.. lunch td, jln2 kat 1st evenue.. al-maklumlah.. ati ase x tenang.. cik wani kuwus lak ajak jalan.. erm... kua lift, p kedai tu, pe kadi ni lak.. jalan lagik.. sampai masuk parkson.. berkenan da kasut sebijik.. tp besi yg ade kat kasut tu mengganggu keselesaan aku semasa mencuba try nya! jadi.. round tengok bag la plak.. okeh.. tengok kiri, kanan, kanan..xd offer yg cecah 50% pon! so... nengok jek la..

balik tuh, ujan..... singgah makan tom yam kat kedai dopan ni haaa... pas makan, on tenet sat, tengok de notification.. bese la.. org men game, dok sent request.. yg peliknye, itu nama budak yg aku ckp dah blocked aku tuh??? rupanya dy lom blocked aku la kawan2.. sia2 je aku salah anggap pada dy.. hukhukhuk! pastu terus aku carik status malam td tapiiiiiii........... "dy dah delete lol!!!", hahaha...

erm.. lari topik dah ni..

okeh.. aku terpikir bila tengok status/pix yg kawan2 aku pos kat fb.. hihihi..

bagi aku.. erm.. erm.. cane nak cakap eh.. erm.. cinta ni.. erm.. maksud aku, cinta ini.. x semestinya selalu berjumpa baru bahagia.. kan? (sebenarnya nak jumpe ari² kot???), x perlu bercakap tepon berjam² baru hilang ase rindu... tol x??? (tp pe guna bayar bil mahal2 weh klu x pakai???!!!), x perlu sms sgt nak buktikan masa tu tuk si dia.. kan??? begitu juga dgn emel, whatsapp.. viber.. dan etc.. okeh, ayat aku dah cam tambi..

erm.. jadik, sistem cinta itu, ingin aku tukarkannya kepada DOA... huwaaaaaaaaaaa.. mampu ke kita menjalani serta melalui sesuatu perhubungan itu tanpa sistem di hujung jari??

 
 
huh! ape pon x bole! ntah ape yg aku taip.. ntah ape yg aku rase.. ntah ape2 ntah..
* tgh menaip ni, aku selang selikan gn taip memo dr bossss . hikhiksss..
*** hey ex! aku lempang ko nti! stop from calling my hp! aku bosan!!! x ske!!! okeh!!! cinta kita yg 4 thn lps, eh silap.. 5 thn lps.. eh.. silap ag! time tu umur aku 18 thn la.., erm.. 18 thn lepas kot.. cinta tu dah berkubur kot! dah2 la tu!!! cisssssssssss
 

0 comments: