this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, October 8, 2012

cerita pendek...

assalamualaikum.. hihi.. hai korang.. rini aku nak share cerita pendek aje...

last night my love call.. dy kate, "nak dgr 1 cerita x?" (hihihi... cerita lagi? bape byk cerita daaaa...)

aku ckp, cite la.. (okeh aku jujur a.. cerita flashback ini tidaklah 100% same dan serupa.. sebab aku dah adjust2 ckt isi kandungannya... ahaks!!)


pak cu & deedad
(dah mcm anak & papa lak???)



sebelum tu nak cite cket sal budak kecik ni.. name dy deedad.. name penuh aku x sure.. panggil deedad jgk.. xpun AD.. beliau merupakan anak kepada akak beliau yg no 2.. pastu beliau ni ade kakak, abang dan adik.. jadiknye, beliau adalah anak ke 3 drpd 4 beradik..

k, meh nak cite conversation antara beliau dan pakcu beliau

deedad : cu... carik org lain taw... (dlm ati aku, aik? pesal lak soh carik org lain? nak kena deedad nih!)

pak cu : nape lak?

deedad : sebab deedad nak kawen gn kak nuyui.. (aku la tu kak nuyui tuu.. beliau agak pelat yaa..)

**hahahahahhahahaha... terus aku gelak...

pak cu : kenapa? deedad sayang kak nuyui ke? dy comel eh? (sambil gelak la gamaknya si pak cu tu menanya soalan standard kpd budak kecik tersebut..)

deedad : sayang... kak nuyui tu comellll... dy demok... (hahahahaha.. time ni aku rase nak gigit jek pipi dy ckp aku demok.. ciss budak kecik nih...)

**sampai ati tol budak kecik ni ckp camtu kat mak cu dy nih... hishhhh...
mak cu tuk pak cu taw! ^_^
 

0 comments: