this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, October 22, 2012

didi dah tawen!

Selamat pengantin baru.. Semoga kekal abadi bahgia!  ke anak cucu.. Sentosaaaa.. Murah rejeki.. **hakhakhai.. Tetiba kua jawa.. Jawa keeer??
 
ahaaiii.. Kawen da anak pak cik abu osman.. Tahniah didadidi sood! hahaha.. Sabtu lepas, saat yg dijanjikan antara aku n wani hanya tinggal kenangan cz seawal 2 am beliau ade anto msg yg berbaur keraguan.. Beliau menyatakan yg beliau alami demam dan batuk2.. Beliau ckp, 'ang p dulu kenduri didi, t aku da ok, aku p..'
 
haah.. Ye la tuh.. Nyesal pulak berjanji gn beliau walau dah tahu beliau selalu tarik diri last mnt.. nampak gayanya aku p sorang2 la kan.. haihh! Em.. Gasak la.. Around 11 am kua p tesco sat, crk tudung yg menjadi angan2..  lik umah, smbg bsh kain.. Mdi, solat n iron bj lalu mempersiapkan diri.. (hah.. aku round lame gak kat tesco, siap beli ayamas blackpepper 1 pack)
 
 
Get ready!!! (berangan doluuu...)
 
***drive hingga ke perda, di Bukit Mertajam @ BM

 
Otw nak sampai.. Roger ain.. Soh that girl tgu aku kt sane, malu la i sorg2.. HIhihi.. (pemalu rupenye aku nih...)
 
 
 
aku kua uma 2 lebih.. dalam 3 lebih baru pengantin sampaii.. lama nyeeee daaaaaaaa...
 

tunggu pengantinnnn...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
menunggguuuuuuu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
masih lagik.... waiting........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
haaaa... sempat tgkp pix.. ahaks!
 











































 
dah settle, tgu pe lagik.. balik laaaaaaaaaaaaa..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tangkap lagik pix...

 

 
 
okbai!
 
 
*** nak pakai contact lens tapi takut mata sakit aaaa.... 

0 comments: