this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Saturday, March 23, 2013

hadiah air mata


Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

 

Story tahun lepas entah mase bile, antara aku dan abah..

Aku        :               Abah, nanti tolong belikan akak quran yer.. (tergoda gn quran milik abah yg tulisannya yg berwarne warni.. setiap warne tu membawa cara bacaan yg berlainan.. spt dengung ke.. )
Abah     :               Nanti abah beli.. *lebih kurang camtu la kot.. x igt da skrip yg betolnya..

Story tahun ni ntah bile jgk antara aku dan adik

Aku        :               Jah, aku nak quran la.. kat penang tu, quran aku kecik je.. *salah aku jgk.. quran yg mak adiahkan pas aku khatam mukadam dulu tu aku xmo bawak.. alasannya, quran  tu besar.. *sbnrnye aku tgok ade lidi antara helaian quran tu, ase cm mak guna.. x sampai ati nak amek..
Adik       :               Abah dah beli lama dah la utk ko.. ade atas tv dlm bilik.. xd sape bg taw ke?? Kdg2 aku pki.. ko jgn maraaa taw…
Aku        :               Haaaa? Xd sape gtaw pon!!! Xpe, t aku bwk lik penang..

*Kebetulan pastu besday aku.. mase aku pgg quran tu, aku cek la jgk helaian2 tersebut, kalau2 abah ade tulis nota bersurat ke kan… hehehe.. tp xde.. =(
*aku nak byr quran tersebut sbb aku yg request tp abah kate x yah byr.. isytihar adiah a kan??? hihi
Kejadian tadi lepas isha’… (baca kalam Allah..)
Lupa nak ckp, quran aku ni pun ade ade warne jgk taw.. tp x sewarna warni cam milik abah..
Tgh2 baca tu, aku nak confirmkan bacaan tu patut aku berhenti kat mane, aku cek la helaian dpn yg member info tntg bacaan tu nak berhenti n bermula kat mane.. tetibe tnmpk helaian putih yg de tulisan pensel… ni dia kat bawah..
 
UNTUK ANAKKU NURULAINI...
Abah, kalau abah taw mesti abah sedih. Bila akak terbaca nota tu kan, akak x dpt nak teruskan bacaan dah. Air mata akak keluar cam air terjun.. kalau jiran sblh dgr mesti dorang igt antu menangis.. abah, akak sayang abah!
**my love pun de bg adiah gak.. MUG yg ditunggu2 setelah mug yg pertama berderai tanpa rela suatu ketika dahulu.. la ni nak gune pun takut.. takut pecah.. leh tengok jek.. sebab dy pesan, pasni tade da... huwaaa.. (dy x kate jgn guna tp aku yg xmo guna)
** Allah, sungguh aku rindu dy.. aku redha dgn jarak kami..