this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, April 3, 2013

hunting...


Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

hihihi.. ekceli tade benda aku nak update la.. tp jari ni gelisah nak menaip time rehat cenggini.. so, aku memutuskan nak cite sal DIY tudung..

u ols.. skg ni I cbuk hunting lace utk jahit kat shawl half moon aku yg kosong zero begitu.. ianya bagi menambah kesedapan mata memandang..

tempat yang menjadi sasaran : semestinya A TU Z.. yg terpisah oleh tol 50sen dari umah.. pada yang x pena p A TU Z, korang g la google sniri.. tapi berbaloi2 p c2, lagik2 bg mereka yg mencari persiapan perkahwinan.. wah gituu..

DIY projek aku dah jalan dan dah settle.. x sampai 24 jam u ols.. sambil bergayut talipon gn abg sayang pon leh siap dah projek DIY korang tu.. *cam aku.. hahaha..

t de mase aku tangkap pix eh.. tunjuk kt korang.. bai!


 

0 comments: