this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, August 6, 2013

selamat hari raya aidilfitri


Selamat hari raya Aidilfitri buat teman²... mintak maaf nah klu de terlebih terkurang bahasa dan perilaku spnjg masa yg telah berlalu ni... tahun ni rasenye cm raya kat KL je.. x lik kg kot... dgn keadaan abah yg perlu dialisis 3x seminggu... pagi² raya t, abah tgh dialisis la gamaknya sambil dgr takbir raya sbb adik aku dah booking tuk abah awal² pg iaitu kul 7 am... sian abah... tp xpe... aku x kesah raye kat mane pon asalkan ade mak gn abah gn aku...

nak dgr lagu raye sedih sila klik link yg aku share ni.. http://www.youtube.com/watch?v=5nGOi52IajU

kepada semua, berhati2 lik kg.. yg lik bandar cm aku pun sila berhati2.. jemput dtg raye kt uma =)

to him.. selamat hari raya aidilfitri. semoga beraya dgn gembira dgn keluarga tercinta. kenang daku dlm doamu

0 comments: