this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, October 26, 2010

poco-poco laaaaa

mase dah singkat ni.. aku nak kena p latihan poco2 anjuran PUSPANITA (aku ni bakal ahli puspanita secara x sengaja selepas terjoin kwn2 aku masuk poco2.. ) * bertanding kot!!!!!* haih... igt sal poco2 ni, teringat kat PLKN Similajau Bintulu.. tiap2 petang we ols poco2 tau... huh, dah tu, dgn cara x sengaja, aku rindu la gn dak2 Kompeni Bravo.. of cos sumer termasuk dak semenanjung gn dak Sabah Sarawak... *apesal mase cam x bergerak lak ni?? cpt la kul 5... ngeee * ape pun, aku masuk poco2 ni, bukan nak glam ke ape, nak turunkan berat badan je sebenarnya... hahahahahahaha... *doakan aku yer kwn2...

0 comments: