this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, June 24, 2011

Aishiteru



hikhikhik... jam menunjukkan 7.22 pm suda ni.. aku masih di ofc.. bersama Puan N saye... beliau byk keje.. saye sbg seorang yg boring nak lik uma awal.. lepaking jak kat ofc ni.. dengar lagu tu.. dengar lagu ni.. dengar dan terus mendengar... ngeeee....

cumel minah ni nyanyi... aku suker uh.... sebab ade lyric dy yg comel n wat aku terasa la... meh aku share lirik yg aku terasa.. hahahaha..

"Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan"

hahaha.. ntah ape motif pun tatau la kan.. hahahaa... suke lagu ni.. dat girl, aku da mula admire ko la tayunk... weeee.... lalala... ♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪....

0 comments: