this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, June 24, 2011

kasih sayang

da lame x update n3 baru kan.. ngeeee... time nak taip tajuk kat atas nuuu pun aku da ase nak berderai air mata ni.. aku ni nampak je ganas dan bertauliah dalam menjaga emosi.. sebenarnye aku la paling kuat tacing.. wakakakakaka....



aku maleh la nak terangkan secara terperinci maksud kasih sayang, sebab aku yakin, sume orang tau maksud kasih sayang ni kan.. budak kecik pun tau kot.. x caye ce try tanya... "baby sayang mama????", confirm dy jawab "sayanggggggggggg.................".. sayang tu ape ntah dalam pemahaman BM beliau kan??? hakhakhak...

ni merupakan jumaat terakhir aku di MOT (Ministry Of Transport), perasaan x yah nak di gambarkan la.. sebab x tergambar... x terlayar di ingatan.. wuwuwu... eh.. aku nak cite sal adik aku sebenarnya... kelmarin dy mai uma sewa aku kat putrajaya, bwk roti canai n tea tarik yg aku kirim.. kebetulan dy baru lepas isi perut ngan bf dy kat foodcourt teja tu... dy tya kalau aku nak kirim pape brg bwk lik umah mak kat cheras..

aku ckp ade.... ngeee.. pastu kan, aku kiss pp dy... dy ketawa... hahaha... (mesti dy kate, buang tbiat akak aku ni... hahahaha... sebab aku x pena kiss dy... gila pa nak kiss...).. lalalala.... tp, pastu dy ckp, ko kenapa??? aku pun ckp a, nti x pat wat lg da... hahahaha... sebenarnya, rabu depan aku gerak p penang... keje kat sane.. so, aku ase, aku nak gunakan mase yg ade ni sebaik2nya..

 
weh.. sedeh weh!!!!! pasni akan jauh dr mak abah... yg dekat cuma hati.. camne ni.. aku nak nangis... aku x sanggup da nak huraikan sal kasih sayang... waawawa... korang layan la sendriri maksud kasih sayang tu... aku nak p tenangkan diri ni.........



eh, hah, ag 1.. kerana kasih sayang.. housemate semalam banje aku n nisa kfc... nisa ni pun da nak lik sarawak.. dy minta tukar balik ke kg halaman.. tahniah a babe... ngeee... dan semalam jugak, panjang lebar kami semua bercerita... seronok sangat... memang betol la masa itu emas.. da banyak masa terbuang tanpa di isi dengan kemesraan... sejuk beku tanpa suara yg senyap membisu je... adoiiii.. moral of da story, selalu2 la yer bersembang gn housemate korang.. hahahaha...

1 comments:

--:::TiongEmas:::-- said...

sedih2 tu biase la..yg pntg xlupe diingatan..gud luck ok kat sane..jg dri elok2..kumpul banyak2 pengalaman hidup..InsyaAallah berjaya..