this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, July 13, 2011

ada apa dengan 'EX'



x payah la korang nak tanya kenapa aku bg tajuk ni tuk n3 aku o ckp camni, 'ce citer.. ce citer..', sebab aku mmg nak cite kat korang.. sebelum tu, dgn kalimah bismillah, meh aku citer.. lately, org2 yg aku kenal, sume dok cite sal ex.. mcm2 cerita n kisah la kan.. bagus tuk aku jadikan iktibar.. tp dlm masa yg sama, aku tension.. sebab, aku terus teringat kat ex aku..

picca ini tiada kena mengena ngan aku..

dalam byk2 ex (x perlu kot aku mention nama dy byk kali.. sat g aku nangis kang), dy la yg aku sayang cam nak mati.. sayang cam nak gila.. sayang cam nak terjun bangunan.. teringat time dating.. perut aku ni, cpt jek kenyang.. mkn ckt pun dah cukup bg aku..  selebihnya aku kenyang jumpe dy.. mana x nye.. dy dok melaka.. aku kat kl.. sebulan sekali jek jumpe.. adeh.... (apesal rindu ni.. padahal aku da mkn maki dy, dy pun da mkn maki aku cukup2... )



benarlah cinta itu buta.. sebab bila dah sayang, hati je yg mainkan peranan... hat mata tu, tok sah nak ckp la.. bila pandang, suma nampak perfect! xde yg kurang pun.. klu nampak kurang pun, pendam jak la dlm hati agar menjadi rahsia tersirat.. x perlu nak di suratkan segala perasaan x puas ati ni.. erm.. yer la, jumpe jarang, klu gado, rugi la.. (tp kitorang ade jek gado, aku igt ag, time tu kat mid valley, aku tglkan dy kat tgkt bappe ntah.. aku p k4 beli barang.. hahahaha..)

ape pun, dengan hati yg jujur ni, aku nak ckp kuat2!!! aku rindu kau!!! (papa.. b missed u very much!!!) wuwuwu.. mood x menentu la arini...  kalau la leh di putar masa tu, mmg aku nak jadi yg terbaik tuk kau, dan aku harapkan yg terbaik jugak dr kau.. tp kita da x berjodoh.. mungkin aku bukan yg terbaik tuk kau.. dan kau pun bukan yg terbaik tuk aku.. setiap dugaan yg Allah bagi tu, mesti ade hikmah kan??? erm... ape pun, aku kesal ckt, nape la kite berpisah bkn cara baik.. bkn cara yg sama masa kite nak couple dulu...

em... kau... kau kan.. kalau nak dtg lik kat aku.. dtg la sebelum aku mencintai yg lain.. dtg la sebelum aku sambut huluran sape2.. dtg la sebelum aku mula merindui cinta baru.. kelak,  mungkin aku x dpt lukakan yg lain jika kau terlewat mai kat aku.. (mcm la kau nak dtg lik kat aku kan.. ceh.. pasan jek aku ni..)


T_T




0 comments: