this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, September 13, 2011

kursus oh kursus


kabareeeeeeeeeeeee..... tu bahasa jawa tau.. maksudnya ape kabar.. hai2... 2 hari aku berkursus di opis sniri.. mmg syok.. sbb x perlu nak kejar masa dan bagai.. yg paling penting, group aku yg bernama BOB, menang!!!! yeayyyyy...

di anggotai 12 org semuanya.. mostly pegawai... hahaha.. aku selaku tukang tuleh jaaa... msti korang nak taw nape name kump kami BOB kan, meh ku terangkan.. BOB adalah singkatan bagi Blaze Of Brilliant... atau pun dlm BM nya adalah Letusan Kecerdikan.. klu x silap aku la kan.. hikhik..

sebenarnya ape yg disampaikan penceramah iaitu Dr haji Mustafa, aku sniri x bape nak faham sbb aku asek kua masuk bilik seminar kerana melayan panggilan daripada catering.. adoiiiii!!! al-kisahnya, aku la yg handle makan dam minum peserta... wuwuwu...  end up, x byk yg aku phm..

tp ok la kot.. selagi dpt sijil, aku dikira lulus.. hah, mai nak cita, kursus tersebut adalah Kumpulan Inovasi & Kreatif... depa ajar la cara nak kreatif dlm bekerja ni.. Dr Mus ckp, slagi kite x wat salah, kite xkan belajar.. betol gak tu.. kite xkan tau benda tu salah slagi x di tego bile kite yakin kite betol.. *pening la pulak .. ape ntah aku ckp ni..

aku nak attach pix2 mase presentation tp x sempat amek pix pun.. t la aku try.. hohoho..

0 comments: