this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, October 4, 2011

4 Okt 2011

Assalamualaikum... dengan segala rasa rendah hati dan tawadduk.. aku memohon ketenangan Mu Tuhan... resah hati ni, xde sape yg dpt jawab...

berakhir sudah syawal... diam x diam.. arini dah 6 zulkaedah... alhamdulillah.. kau! kau! dy! budak tu! mereka! korang! dan aku... masih diberi ruang tuk bernafas... tq Allah.. =) dan dah ramai jugak yg berangkat ke tanah suci Mekah utk mengerjakan haji.. semoga seluruh umat Islam mendapat haji yg mabrur.. amin..

weeeeeee... lame da kan aku x update blog ni.. padahal manyak jek benda aku nak share ni taw... wiwit!!! skg ni, aku agak bz... mcm2 menda nak kena settle.. dalam masa yg sama, byk kisah gembira dan duka aku perolehi dari family dan teman2.. namun aku bersyukur.. semua daripada mereka dpt menempuhinya dgn jiwa yg kental =)

okeh.. ekceli aku dok menaip ni dr kul 10 pg tadi... laaa ni da 2 ptg.. time rehat... rushing p solat lak ni.. korang take care taw.. sok kite nak p pangkor, team building.. doakan kite samat p  balik taw.. inshaAllah nak singgah KL.. *cam xd motif jek kan aku update ni.. hahaha

0 comments: