this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, October 17, 2011

sedey la...

assalamualaikum.. sari berita penting.. aku ase sedey la arini.. jgn tanya nape taw.. sebab aku sniri xde jawapan utk soalan yg aku cipta ni.. feel like.. air mata nak berguguran aje.. T___________T

tapi aku xmo kesedihan aku ni effect hari aku... sebab jam baru kul 3.23 ptg.. ade dalam 8 jam utk menemui hari baru.. meh cn.. saje nak share kenangan naik Logos Hope.. hihi.. ape yg aku taw.. setiap singgit caj masuk Logos hope ni, akan didermakan..



kuhsyuk tuuuhhh ^_____________^

hahaha.. aku dok taip ckt jek.. tp now da 4.20 ptg.. hahaha.. baru nak pos. adehhhh




0 comments: