this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, October 31, 2011

benci!!!

Arini.. 31 Okt 2011.. hari terakhir tuk Bulan Oktober ni la.. uwaaaa.. sok da 1 Nov da.... dengan segala hormatnya, aku nak umumkan bahawa aku tension yg teramat sgt!!! Ape nak jadi la... something wrong somewhere la ni! Aku yakin sesangat.. aku yakin, sume sebab dy!!!!!


X yah la aku cite sape dy sbb aku xkan gtaw kat sape2 pun.. aku mencik dy!!! Uwaaaa.. mencik! Mencik sgt... klu la aku leh ckp kat muke dy... ko igt ko bagus bile mainkan ati org? Cetttt!!! Sbb ko, ari aku jd x kena.. sbb ko, sume org jd mangsa.. sbb ko, aku tgh geram ni.. ase nak marah sume org!!!

Uwaaaa.. last nite plak aku mimpi kak dewi.. bukan dewi si doktor2 cinta itu okeh! Ini bkenan dewi.. dewi.. dewi.. (*okeh... tamo cite sal dy..).. uwaaaaaaa... parah da ni.. aku geram sgt2 ni la.. ape aku nak taip ntah...

Erm.. td meeting bahagian.. cambest jek.. t leh shopping kasut n bola bowling dibawah tajaan kelab sukan.. berita ini agak menyejukkan ati aku.. tq Allah.. *aku nak taip ape lg ntah.. skg ni time lunch tp aku x p mamam ponnn..

Hahaha.. now da 2.20 kot.. okeh sekalian.. kite nak p bank.. nak p cash cek ni ha!!! Lame da tgu.. baru la ni nak clear! cettt.. *lama tol aku menaip kan.. ntah ape2 la...

*dah.. jgn ikut prangai aku... uwaaaaaaaaaaaaaaa
*ag 1.. aku mmg xde bakat nak menaip ke?? hahaha...

0 comments: