this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, November 2, 2011

sabar je la..


Hait.. cepat²!!! Dah kul 5 lebey da ni.. assalamualaikum korang.. pg2 lg saya da senamrobik.. pastu bfast spaghetti bolognese, mushroom soup + garlic bread.. pehhh!!! terbaik ohhhhhhh!!!! pastu minum susu.. alamak! baru tringat.. x sempat mamam coco crunch la... huuuuuuuuuu~~~~~~~

pas bfast.. aku wat keje yg sgt manyak today taw.. bole bayangkan x..  file ni dtg berbundle cani.. pastu kena susun ikut no siri... memang terbaik.. =)


ehem.. arini, ade tguris ati sket gn sorang pompuan ni.. ske sgt mguji kesabaran ni.. tp saya akan bersaba dgn kamoo!!! Even awak guriskan ati saye.. saye xkan guriskan ati awak sbb skali saya ckp t, ati awak x tguris taw.. tp tkoyak terus.. *be patient nurul..


Haaa.. tgh² bz wat keje.. radio kua lagu dealova.. so.. ase nak pos kat wall.. lalala ♪♫♪♫♪♫..*tin!!!! da post da.. hihi =)

Ape lg eh aku nak bebel kat cn.. em.. tade da kot.. klu ade pun.. esok la aku share.. jam da menunjukkan 5.35.. aku ot rini.. dok cbuk carik hotel area BB.. uwaaaa.. payah nye.. x leh ke boss luluskan staf yg nak p kusus ni dok otel 5*... kan senang keje saye.. staf yg nak di anta p kusus pun pegi dgn hati yg gumbira... ini, nak kena crk otel yg sesuai dgn gred staf tersebut.. sume otel mahal² la area BB.... uwaaaaaaaa.. *dah name keje.. wat je la kan.. hahaha!!!

kat bawah ni pix makanan yg di jemput tuk menghuni pewot saya...


di atas adalah susu dan paper utusan.. *nak putih blk.. tu pasal minum susu.. haha


our lunch.. roti nan + ayam tandoori

lepas lunch.. layan karoke plak.. dan ptg nye...

 dok ngeteh..

dan b4 ngeteh... dok amek pix.. amek pix.. amek pix.. tp 1 je aku nak share.. hahahahahaaa.. tp didi kate x cumil nape???????????????




0 comments: