this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, December 2, 2011

awak..

awak.. maafkan nur.. nur nampak awak pos yg awak sedey kat wall *****************.. tapi nak wat acane, nur mmg tatau nak cakap cane.. awak pun ckp status awak yg kat bawah ni tuk nur..

[Ya Allah, bila dia bukan untukku, bila dia bukan jodohku, maka berilah ganti yang lebih baik buatnya dan bantulah aku untuk memperbaiki diriku. Bantulah aku menjalani hari, bantulah aku menerima ketentuan dengan ketabahan agar terhapus semua kesedihan dan kekecewaan, agar dapat ku pujuk hati ini . .

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. ALLAH SWT mengetahui sedangkan kamu tidak.”
(al-Baqarah:216)]

Ya Allah, nur tatau nak cakap acane, awak.. secara jujurnya nur terharu sgt2.. dan secara jujurnya jugak, nur sebenarnya dah mula menyayangi org lain.. x sampai ati nak cakap gn awak.. kalau awak baca blog nur.. hope awak faham.. n awak ade cakap, nur tetap kawan baik awak.. kan awak???

awak, terima kasih awak.. cuz selalu caring tentang nur, selalu ingatkan nur tuk tunaikan solat 5 waktu.. selalu soh nur take care kat penang ni.. terima kasih sgt².. n nur xmo kehilangan awak sebab awak kawan nur..

*ape pun awak, setiap yg berlaku ada hikmahnya.. nur sendiri pun x terlalu mengharap pada siapa yg rapat dengan nur.. sebab semua akur yg jodoh tu ketentuan ilahi.. kalau ada jodoh nur ngan dia.. doakan yer awak.. klu jodoh nur gn awak pun, doakan jgk.. kite same2 berdoa utk kebaikan masing2 yer.. awak jgn sedey2 taw..

lg 1, kite tetap kawan baik kan??? kite tetap akan contact macam biase kan awak??? nur nak awak happy selalu.. amin..

0 comments: