this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, December 21, 2011

eeeeeeeeeeeeeeeee!!!!




Even 10 kebaikan yg kite buat pun, lom tentu org nak berterima kasih ataw disebut2 tp hanya kerana 1 kesilapan yg kita lakukan, asyik lah diungkit2. sedangkan terang lg bersuluh bahawa 'kesilapan' adlh sesuatu perkara yg dilakukan tanpa sengaja, tanpa rela dan bkn saje2 nak wat.. (paham x?!!!)
Kenapa la komuniti mcm ni pun ade lg.. Geram tol la!!!! Rimas pun ade.. Semua org pena buat salah maaa... Untung la jadik senior a.k.a org tua a.k.a org dewasa.. tapi kite memang perlu sentiasa bersabar dengan org cenggini kan.. ceh!!!

cakap byk pun x guna, karma kan ade.. Dan janji Allah.. Setiap perkara yg kita lakukan, pasti ade balasan.. Cume cpt atw lambat je kan.. *rasakan lah korang nanti!!! wuekkkk!!! (cehh.. Nyibuk je akukan nak tgok org dpt balasan a konon. Aku ni cane ntah..)

'bacaan di atas hanyalah hiasan bunga semata2....
xd kena mengena antara kucing yg lapar mahupun cicak di dinding'

hey.. Sempena wedding ain *dak cls aku.. Dulu an, dy dok sebelah aku jek.. Igt lg time pafa.. Dok hafal sesame.. Time public speaking pon same.. Aku ngadap dy.. dy ngadap aku.. aku ckp, dy dgr aku ckp.. Aku tgok dy.. Dy tgok aku blk..

.........tp skg dy nak kawen.. haihhh.. cepatnye dorang sume tamatkan zaman bujang kan.. da puas njoy ke weh???? ahaks!

aku bli adiah ni tuk ain... Cumil x...
(jgn ckp aku melampau cuz aku tataw nak bli adiah ape kt dy.. Ngeeeeeeee..


agaga.... tomei x???


selepas di wrapped

Mari same2 doakan pasangan ini berpimpinan tgn hingga ke syurga hendaknya... Amin ya robbal a'lamin :)

=)

wassalam..

0 comments: