this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, December 30, 2011

SALAM JUMAAT YANG TERAKHIR





Assalamualaikum.. penghulu segala hari.. JUMAAT.. semacam yg korang taw.. hari ini merupakan jumaat yang terakhir bagi tahun 2011.. alhamdulillah.. dah pelbagai pengalaman, kenangan, memori yg tercipta tahun ni.. yg sedih cikit jek.. syukur.. yg selebihnya.. serita yang best, seronok, gembira, happy, etc!!! *aku cakap sal diri aku... =)

hahaha.. yg terbest, antaranya.. aku dapat keje tetap kat SURUHANJAYA PELABUHAN PULAU PINANG (SPPP@PPC) *tapi still lom confirm..* yeay!!! syukur ke hadrat ilahi.. setelah 3 tahun bergelumang dengan Jabatan Pendaftaran Negara & Kementerian Pengangkutan, aku akhirnya diberi rezeki oleh Allah utk berkhidmat dalam ruang kerajaan ni.. TQ Allah.. =) tp yg x best.. kena berpisah ngan family kan... wuwuwu T___________________________T

ehem... ade byk jugak nak share... tp tataw nak mula dari mana.. so, x yah setori la kan.. kehkehkeh... cuma nak tanam azam baru.. nak jd yg terbaik dr tahun ni... *tahun ni pun baik maaaa sebenarnya..

0 comments: