this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, December 29, 2011

antara bz dan buat² bz


nurulaini binti shaari

assalamualaikum... hai sumer.. seyes, arini bz.. dengan bermacam p/o nak kena proceed.. borang opsyen yg menunggu pena pen ku ini tuk di sign.. update lagik senarai klinik panel.. update pulak senarai name staff beserta anak² dorang.. meeting 5s pulak.. adoi.... tapi sume kawan² kata, klu bz tapi sempat bergambar, x bz sgt la tuh.. cettt!!!

hahaha.. manis betol pengalaman tu.. jalan kena pelan² taw.. even korang hanya pengapit pengantin jek..


bile nak kuwus ni... wuwuwu~~~~

tengah² bz pun ade time senggang jgk kan.. hihi.. ni tengah rehat ase nak update sumthing.. jalan² kat fb, tengok ezan da update pix mase kawen beliau.. eh! tahniah babe.. da pregnant pon.. ngeee.. sonoknye dapat anak buah..

tengok tu.... jammed jadinye..

ehem.. nak cite ni.. mase nak lik kl jumaat lepas.. xcident la plak.. adoiii... encik treler tu langgar.. ce tengok kat atas tu.. ni seyes taw.. tekejut mak.. trauma pon ade...

then, nak update mase wedding ain.. kawen dah budak kecik ni.. hehehe

ain & razi


with fara... balik tu teman fara p engagement kawan dy pulak..


oleh kerana tiket bus x dapat dijejaki, wa balik nek ketapi.. direct masuk teje..


nak selamat, pakai jubah jek mase selasa baru ni.. x yah iron.. hehe..rugi lak x tgkp pix penuh..

boleh nampak encik akauntan aka encik safri kat glasses aku.. thx tumpangkan adik nurul nih.. lalala~
(gara² cik ain cuti lol... wuuuuuuuuuuuuuuu)


ngeee... lastly nak share pix cincin baru beli.. hasil titik peluh ku.. ngeeee

*bz tp wat² x bz.. uwaaaaaaaaa... banyak sgt pulak aku update nih.. hahaha

0 comments: