this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, January 6, 2012

bawang...


[talipon di tangan kanan]
Erm... Nape x dpt call ni??? *dail ag....
"Sorry.. The number u have dial... Pot pet pot pet.." (sbb sy syg sgt.. jadik sy wonder... apakah??!!!!)
fine! x pat call.. (otomatik ase sentap.. Pastu mata pon bagi signal pedih2 cm tgh potong bwg merah yg kecik tu.. Ahhhh!!! aku x suke perasaan bawang yg cani.. ) kalau ampa tertanya2 apakah perasaan bawang tersebut.. Sila cuba aksi sedemikian di rumah, di kedai mahupun ditaman permainan.. tapi, sila jgn cuba di tgh mahupun ditepi jalan raya / jalan tar..

LAWAK PULAK AKU TENGOK PIX NI.. HAHAHA.....


Nurul! sila berfikiran +ve... Tamo tamo tamo.. Tamo tedeh2.. x ngage kot??? xd line ke???? erm... Okeh.. malas nak pk.. Memandangkan kain baju byk nak basuh... Aku pon p mandi after masukkan kekain bebaju ke dalam mesin.. Emm.. Mesin basuh ya.. Mesin basuh baju.. Kang ade yg ingat aku masukkan kain dalam mesin simen lak.. (padahal nak basuh dr semalam tp dah name pemalas.. X basuh pon.. Bile ase mata cam bawang.. Jadik rajin lak..) yeah.. Ade hikmahnya... Siap basuh cadar tilam kot... punye la rajinnnnnn... *rajin la sgt kannnnnnnnnnnnnnnnn



Then perform solat maghrib.. Pastu layan whatapps... Yeah.. Lame jugak x tego ex rumet yg dok putrajaya tuh.. Memasing kua keta... Cantik la kan.. Turn aku pon cam nak sampai da ni.. Ngeh3.. amin...
*ding dong.. (hp bernombor celcom berbunyi..)
Eeh.. Encik beliau anta pix.. Seyes ase eksaited plus sedey.. X patut layan beliau begitu.. Beliau x sala ponnn.. Den ni haaa yg over emosi sket.. Emmm.. Layan basuh kain la... Amek softlan.. eeh!!! nak abis pulak softlan aku ni.. Haih... Lesen nak renew.. Softlan pon sibok nak abeh... ishk.. korang ade kena mengena ke?? citt!!!!!!!

[cerita diteruskan.............]
yeay! dalam berfikir.. 1 lagi beban da timbul... Passport pon lom renew.... Hahahahaha... Padan muke! Duit oh duit.. Ko suke terbang ke... Kopak la gua acani... (duit x leh bwk mati okeh cik nurul...)
*sambil2 dgr mp3.. lagu pemberian kak ckin latah yg asalnya pahang.. 'terima kasih Tuhan' by mawaddah..
[perasaan x terkata.. Agak sedey di c2...]


kerdilnya rasa walau debab sebenarnye diriku ini.. :'(
Teringat segala al kisah silam.. Asek pk duniawi je.. Ukhrawi cane? Iman masih tipis.. Nipis.. Selapis.. Tisu kat pasaran pun dah reti berdua lapis.. Ermmm... *mengeram sat... Hahahaha....



em.... [phone ringing..]
now.. start aktiviti balas membalas dalam perbahasan antara ku dan dy... awak garang, saye takut la abg.. adehhh.. tamo garang2 okeh.. ta comel... ag 1, saya sayang awak sorang jek... ex saye tu dah jadi sejarah da.. klu la leh masukkan dy dalam buku sejarah, saya da masukkan.. tp saye xmo la masukkan.. sebab..... saye xmo pk dy lagi.. okeh?



*MNB... im so sorry.... LOVE YOU! emosi tu antara sikap -ve yg paling sukar nak kikis... abg.. ayg x igt kat ex.. cume terkadang teringat jek.. lately, hanya teringat kat abg aje.. =) ayg berserah tp bukan menyerah sepenuhnya dgn hubungan ni.. kite wat yg terbaik eh.. syg dy..

0 comments: