this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, January 4, 2012

best ke Penang?

Ade org kata penang best.. 'food of heaven'. Wuuuu... Nasi kandar.. Pasembor.. Coconut shake.. Meh aku tambah.. Strawberi milkshake (strawberry dutchlady+eskem strawberry). Rojak tonggek.. Mee Sotong.. Ape lg eh??? (aku bukan taw sgt ape yg best kat cn.. jeruk!!! lupe nak masukkan... hihihi...) tapi semua tu x bagi effect yg hebat pun kat aku sebab aku masih inginkan KL... (lagi 1, pecinta makanan leh la kot dok cn kan...)


Penang.. Tempat yg x pernah ada dalam fikiran tuk aku mencari rezeki.. Sememangnya telah Allah putuskan begini, maka begini la jadinya.. akur dalam redha.. asalkan rezeki yg terbentang ni mendapat keberkatan Ilahi..

Penang.. Hihi.. Xde ape kat cn.. Dulu aku ade ezan (tp dy da kawen....) Aku ade ain gn didi.. Tapi dorang pun bukan ade masa sgt tuk aku.. masing2 ade komitmen pada mak ayah dorang selaku anak.. Soooo....aku alone sebenarnye kat penang ni..

Penang... (Penang lagi???????? bape byk kali ulang daaaaaaa nurul???) yeah.... xde ape nak cite sal Penang... aku sebenarnya makin kuat berbelanja aka SHOPPING... agaga~ aku... erm.. malas la nak cite ag.. sekian.. muahh²..

*nape ade jek ayat pasrah kat fb time aku jalan2 kat c2.. aku takut la.. ishkkk... meh nak share cket ape yg aku kopi pes ..

SEKUAT mana saya SETIA...
SEHEBAT mana saya MERANCANG...
SEJAUH mana saya MENUNGGU...
SEKERAS mana saya BERSABAR...
SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK...

Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama...
Kita Tetap Tidak Akan Bersama ...
Tiada Yg Kebetulan Melainkan Semuanya Telah Dirancang ...
Dan Sebaik-Baik Yang Merancang Itu Adalah Allah s.w.t...
 
[namun aku mengharapkan yg sebaik2nya dalam hubungan ni andai Allah izinkan.. amin]

0 comments: