this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, January 3, 2012

kenapa mesti dia?


entry pertama 2012

*adoi.. panasnye.. da no 3 aku bukak kipas ni...

assalamualaikum semua.. selamat tahun baru.. yeay! dah 2012! yeay! dah tua dah korang.. (termasuk aku la kan...) yeay! yeay! (seyes yeay dalam nada x ikhlas lgsg..) namun, aku tetap bersyukur kerana Allah benarkan aku utk menyedut oksigen selama hampir 24 thn di bumi ini.. TQ Allah..

ehem.. meh nak tanya, apakah azam baru ampa semua?? uhhhh! nak jawab... nak jawab.. aku ade serba sedikit jawapan yg x pasti.. antaranya mesti nak kawen.. kan? x pon nak bertunang.. kan2? klu yg dah kawen.. nak ade anak.. hah! klu yg xde kete, musti nak beli kete.. yg xde itu, nak ini.. yg xde ini, nak itu.. nak naik gaji.. nak... nak.. nak.. dipendekkan cerita, ape yg takde, nak jadikan ade la.. kan? erk! tapi aku nak kurangkan isi dalam badan.. amin... :P

opssss..berginjak sudah angka umur kite ke satu tangga lagi.. yeay!!!! im 24th years old!!! uwaaaaaaaaaaaaaa.... perlu ke nangis2 ni? cam x pat terima hakikat pulak la umur da meningkat.. (nurul... sila jgn 0ver okeh!!!) weh.. seyes la.. cam x best je pegang title 24 ni la.. sebab aku ase aku mude lagi.. nak 23 lagi leh x?? (mesti la boley kan.. tgu besday bulan 3 ni...) alamak! bulan 3 pun da nak dekat.. pejam celik pejam celik.. cak! cak! cak! da bulan 3.. uwaaaaaaaaaaaaaaaa lagik....
azam tahun ni aku nak jadi orang paling best utk semua org yg aku sayang.. =)

berbalik pada tajuk.. aku nak tanya.. kenapa mesti dia? n kenapa mesti aku pulak yg menjadi sasaran dia? datangnya kau x pernah aku duga.. x pernah sekali aku jemput.. tapi kenapa? kerana kau, ada pihak yg terasa bila aku mula menghampakan yg lain.. tau x??? namun aku pasrah, pemberian Tuhan pasti ada hikmahnya.. namun aku tertanya2.. sampai bila??

amanlah kau disini.. sementara Tuhan mengizinkan.. biarlah mati segala selera ku andai itu yg terbaik demi menjaga kau.. namun aku harap kau cepat pulang kerana aku ttak perlukan kau.. kau hanya buat hari aku terseksa. nak bercakap gn cinta aku pun susah taw! plz ULSER.. go away.. its hurt! :(

sekian.. eh, semalam besday anak buah aku la.. 2 januari.. selamat hari lahir dekna (ainaa shakirah). achik doakan dekna panjang umor n belajar pandai2 eh.. jgn nak bercinta jek.. weeeeeeeeeeeee

*MNB.. ase takut pulak nak lepaskan awak p keje kat tempat baru.. semoga segala kesulitan mematangkan kita =)

0 comments: