this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, January 20, 2012

aku tak ok!

assalamualaikum.. hai korang.. korang ok? aku? klu korang tanya aku, seyes aku ckp, x ok!! lately kehidupan aku x berapa nak okay.. sat rase epi, sat rase sakit ati.. tp xpe.. al-kisah kehidupan memang camtu kan.. xkan sentiasa ceria, gembira dan ketawa semata2.. unfair bagi mereka yg sedang berduka, menangis dan etc...

selasa lepas : dpt call dr adik, mak masuk hospital, merudum jatuh hati aku ni.. 'mak, klu la akak ade sayap.. mmg akak fly p kat mak..'
balik keje berpikir panjang, mintak pendapat kawan2 samada nak balik on the spot or hold dulu.. hold sebab adik kate mak ok n mak pun cakap x yah lik, tp aku tetap nak lik la n hold lagik sebab dok pk sal keje pulak.. *sedangkan kerja itu sendiri merupakan 1 ibadah, aku pun xmo la wat sambil lewa je kan..

rabu : aku keje jgk.. tunaikan kewajipan sbg seorang pekerja, bile sampai kl, baru la hati tenang.. itu yg aku rase la.. sebab aku perlu puaskan ati semua pihak.. sebagai seorang anak, pekerja, sahabat.. *sal sahabat, really sorry kat neni cuz x pat follow p cameron atas hal yg x dpt nak dielakkan..

erm... arini jumaat : da 2 ari aku berulang gn adik ke hospital tengok mak.. teman mak, sembang2 ngan mak.. x sangka kali ni aku kuat.. x mcm 1st time abah masuk hospital dulu.. berjujuran air mata ni mengalir dok membasahi pipi.. maybe sebab kat badan abah berselirat wayar².. compare dgn mak, mak leh bergerak ke sane sini.. tp aku tau mak boring sorang2 kat hospital..

mak makin ok.. tp doktor x kasik kua pun nape..  sebab darah tinggi mak x turun2 lg kot? risau akak la.. akak syg mak..akak doakan mak kua wad cepat2 b4 akak lik penang..tengah2 menaip ni, rase mcm kolam air panas ni nak bocor jek.. sedihnya.. akak sayang mak.. sayang mak sgt2.. esok nak p tengok mak lagi.. sayang mak! =)

Tak payah bersentuhan tangan, kerana kita sudah bersentuhan hati...
Tak payah berbalas air mata, kerana kita sudah pun berbalas-balas doa.. <3

0 comments: