this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, February 17, 2012

salam jumaat...


assalamualaikum semua.. lame betol kan aku x update n3 kat cn.. xde mase la.. bizi betol.. tp banyak jek benda nak share.. hihihi... tapi ape yg aku nak share dah xde dalam kotak fikiran ni la.. jadik aku nak share ape yg terlintas kat fikiran skg jek la..

1st, saya rindu mak saya.. mak.. i missed u!!! lagi 3 mgu kot baru akak lik KL ag.. dah baru ni, 2 mgu beturut2 turun KL masa weekend.. yeah.. ade perkara yang perlu dilunaskan.. rindu pada si dia juga.. ngeeeeeee.......

tengah2 rehat ni, sambil2 wat keje 5s, dok layan utube.. dari tengok orang wat lawak, hinggalah video orang kawen.. *ni sume nini punye pasal, dok share pakej wedding gn aku kat pesbuk semalam, sampai teringat2 aku la.. hihi.. nini.. aku tataw ko ni betol2 nak kawen tahun ni o thn dpn o thn lusa, tapi aku tetap doakan majlis ko berjalan lancar.. kena gtaw aku awal2 taw, leh aku mtk cuti.. hihi..

3.26 pm - lama jugak aku menaip ni kan sampai jam da mencecah time kerja.. weeee.. nak sambung kerja la.. tadi dah p melawat bilik meeting.. seb bek tea lady da set up minum petang tuk boss.. okeh.. papai.

***APABILA SAYA MENANGIS!!!***

0 comments: