this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, February 22, 2012

KURSUS LA SANGAT!!!


Assalamualaikum korang semua.. Bertemu kembali kita di hari Rabu yg penuh berkat ini.. Alhamdulillah.. Kau selaku pembaca manakala aku selaku penaip cerita dongeng ini masih bernafas atas izin dari Allah.. Syukur...
Maaflah.. Mungkin ade yg mula tertanya2.. Nape awak da lame x update blog?? hihi.. Maaflah.. Kite bz.. ekceli yang menanya tu aku.. Yg jwb pun aku jugak sebenarnya.. hahaha!! Geli nyah! mcm la glamer sgt kan milo ni.. Hihi.. :P

Secara lahiriahnya.. Aku mmg bz mgu ni.. Terlibat dgn kursus port selama seminggu mulai isnin 20 feb dan inshaAllah akan tamat kursus serta mata mengantok pada jumaat ni, n if xda aral, khamis ni akan melawat port area butterworth.. Leh tgok kontena,jentolak dan jentayu.. Opsss!! Tang jentayu itu drama semata2..

aku kan,tataw la if korang ni amat berpengetahuan tntg port.. Tp aku ni sememangnya 0.09% serba serbi x tahu menahu sal port.. Ade equipment yg aku taw name tp x pena tengok.. Ade pulak yg aku pena tengok fizikalnya tp tataw name komersialnye..
Masa dlm kursus ni, terserlahlah akan kerendahan ilmu port ni bg bdk2 baru terutama aku.. Aku kan membesar di admin.. X terlibat ngan operasi lgsg.. Tp aku amek ini sbg oppurtunity bg aku utk melangkah 13 tapak ke hadapan.. =)

Korang nak taw x, aku ni nak tanya segan tp dah nak taw sgt.. Jadi aku tanya jgk walau aku kena gelak dgn encik2 botak aka lelaki.. Mentang2 dorang arif tntg port, so mst dorang merasakan aku sdg tya soalan bodo kat Sir.. Sgt kecik hati tp Sir ckp, clear ur mind n ask.. Lalu aku terfikir.. Kalau tanya tu bodo, x tanya lagilah bodo.. Maksudnya... Bile tanya kite nampak bodo sekali je time tu, tp kalau kite lgsg x tanya.. Sampai bila2 pun kite bodo, kan.. Bkn setakat bodo.. Mungkin sampai tahap bodo piangg!! hahaha... Jgn tanya piang tu ape..

Nway.. Semalam tgh Q up tuk feri.. Ade papan tanda 'pembaikan BERST sdg dijalankan', n aku dah taw berst tu ape!! ko taw??? *so mmg x sia2 aku tglkan keje aku n attend kusus ni :)

*erm... pg ni aku x masuk lg kursus sebab ade meeting, sgt mengecewakan.. kemungkinan kena keje sabtu ahad ni.. uwaaaaaaaaa... aku nak dating gn encik abang!! nak tgok ghost rider... sayang.. tolong la jgn tengok wayang tu tanpa saya!!!! tunggu la saya........ uwaaaaaaaaaaaaaa ;'(

0 comments: