this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, February 27, 2012

si dia sayang kamu... ♥


meh nengok link kat bawah ni kalau free..


sayang saya...

hey².. last saturday dapat jugak jumpa cik abang even cekejap cangat sampai x dapat nak nengok ghost rider, tu pun atas faktor ramai orang yg Q beli tiket!! cis².. tapi xpe, dapat menyembang² sambil teman encik tersebut menyelesaikan kerja beliau... sorry x beri bantuan dengan menolong anda menulis.. takut t silap tulis acane.. liquid kan kite x bawak.. =)

xde pe nak share sgt, cume x sempat nak jumpe nini gn byda.. memasing ade hal yg x dpt dielakkan.. rindu korang!!! okeh, papai!! ;P

0 comments: