this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, March 2, 2012

HOLIDAYS ITU HARI!!!





Assalamulaikum.. Hihi.. Kite dah lame nak share sal percutian kite kat melaka gn family masa cuti Thaipusam ritu.. Ekceli, plan awalnye nak ke Kedah.. Aku pun stay la kat Penang..
Around 2 pm camtu adik da roger yg dorang da nak berangkat ke utara.. Aku pun kemas uma n wat ape yg patut sambil menunggu ketibaan mereka spt menonton tv dan juga beradu.. dlm 6 pm aku terjaga setelah talipon berbunyi ring.. Ring.. Ring.. (incik abg yg baru abes kusus kawen telah membuat 'evening called' kpdku.. Hahaha)
Aku call mak n adik utk bertanya lokasi.. But no answer.. Dap dip dup saat berganti saat lalu talipon berdering pulak.. Mak calling.. Ku jwb hellloooo.. Mak kat ane da??? mak jwb, 'akak jgn terkejut, kereta xcident', okeh.. Bedebar jantung aku. Baru bln lepas mak msk hosp, la ni kete xcident.. :( *oh dugaannnnnnnnnnn....

tapi mak ckp awal2 da, kereta x teruk pun n sume org ok.. Mlm tu jgk aku bergerak pulang ke Kuala Lumpur... Pg2 ahadnye, da kena kerah bangun.. Siap2 p Melaka.. Uwaaaa.. *nape Melaka? prasaan aku mst rasa x enak jek! kenangan menjelma serba sedikit... hahahaha...
Kat Melaka, mmg byk pengalaman yg aku perolehi.. (pergh!! ayat da cam karangan cikgu BM soh wt lak..) Myb sbb travel gn family jd syok kot? aku asek la pekena asam pedas jek manjang.. Mmg terbaek wok! aku merasa la naik taming sari, cruise river melaka tu n beca. hei, beca i pena naek ok.. Cruise pun.. Cume menara taming sari xd dlm diari lg. x pena terpikir nak naek cuz ase cm membazir. hahaha.. n x lupe.. aku p Masjid terapung tu.. nak naik DUCK tu x sempat la.. abah kate next time mai, kite naik...

*thx mak.. Thx abah.. Thx kak ita.. N thx paija utk saat2 yg kita da abeskan bersama ni. walau terkadang kite x sehaluan, kite masih tetap sayang.. Darang daging katakan.. So, pesanan amal tuk korang, keluarga diutamakan, yg lain2 tu cube kemudiankan.. (selain darah daging.. Tp jgn a 'jual ikan' aka selfish pulak!!!)
*** time tu rindu sgt kat encik abg sbb mlm 1st x pat bergayut..  (slalu b4 tdo wat sharing gn beliau.. )2nd nite baru stay up kat lobi demi melepas rindu kat taliponnnnnnnnnnnnn.. sekian! =)

0 comments: