this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, March 5, 2012

arini dan semalam


Semalam & kelmarin aku keboringan.. tapi mmg dah target x p mane2.. nak simpan duit.. ari sabtu sememangnya aku berjaya menakluki uma sepanjang hari namun semalam aku gagal, lini (staf ofc aku – dok sebelah2 jek ni ha..) meroger aku n ajak kua p Sunway Carnival di Seberang Jaya, Pulau Pinang..(sengaja aku mention Penang.. takut korang ingat kat Subang pulak..) ngeee… aku pun ckp ok lah.. dah aku pun boring..
Aku cakap kua pas zohor, aku malas nak menyinggah surau sebab last aku p sane.. surau tgh renovate.. dlm kul 2 kot aku soh lini kua.. kul 1 lebih pulak, cik ain kite msg n call, dy ckp, “ang nak tgok wayang x? siap sekarang, aku otw da…” hahaha.. siot tol macik ni.. last mnt baru calling2.. aku dah bertemu janji dgn lini kot..
Kat c2, xde ape pun yg berkenan.. hehe.. ekceli ade, handbag sembonia.. tp sampai RM500++ kot harganya.. gile kau! Klu aku beli, ishkkk.. cane nak renew passport minggu ni?? Uwaaaaaaaaaa….  Xpe lah, next time baru membazir.. nak kena simpan wet ni.. bulan april ni nak p bandung.. yeay!!!
Eehhh… pg tadi de mesyuarat agung kelab sukan, x pasal2 kena lantik jadi AJK.. (even AJK, aku da pening nak pk dah ni.. adehhh!!) dari 8 calon, I dapat top 2 paling byk undian.. yeay.. trimas la manyak2.. keje hakiki aku pun berterabur.. ni nak kena wat keje xtra.. tp aku akan amek sebagai challenge.. like.. like.. like.. tenkiu la enkorang cuz tlg vote aku.. (kena appreciate jugak usaha peminat2 ni..)
Tadi pulak, de meeting majlis bersama jabatan (MBJ), lagik sekali aku terpilih sebagai AJK!!!!!!! Dr 10 calon, aku antara calon top 3 yg letup2 bg undian tertinggi.. inilah padahnye menjadi staf baru.. depa pekena bek punyaaaa.. ohhh.. inikah dunia.. aku x suke politik2 ni la.. kang ade yg anta surat layang kat aku acane??
*arini SBF saya balik dr pulau tioman.. saya doakan perjalan beliau dan kawan2 berjalan dgn lancar dan selamat adanya.. rindu sgt .. x saba nak jumpa ahad ni.. nak ole² ngeeee… sayang awak.. muahhh… (eh, tade ole²  pun saya sayang jugak la…..)

0 comments: