this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, March 13, 2012

29 Februari 2012



aritu...

Assalamualaikum.. Bismillah.. Aku mengharapkan rutin keje ku bermula dgn baik.. Ade manyak menda nak kena settle down ni.. Around kul 1 da leh cau cin ci.. cuz kul 2.30 berkumpul di Butterworth bg menjayakan sebuah misi yg bakal berlaku di PICC..

Tp pasni aku cbuk nak senamrobik.. Sambung dgn program gotong royong sempena 5S, uhhh.. Penat tol.. Aku harap cpt la settle sume ni.. Kotak A4 yg memuatkan 5-6 pasang kasut aku ni, akan ku bawa pulang ke rumah.. Dah tiba masa aku menempatkan mereka di tempat yg sepatutnya.. :) *ramai komplen kasut aku byk.. Cehh.. Ampa jeles pasaipa.. Nak kasut byk, p la bli sniri.. Hihihi..

Ermmm... Nak share sal mgu lepas.. Ari rabu. (aik.. sal aritu punye aritu nih... ) aku kan.. Start ahad mlm tu da ase len mcm mata ni. Bile kedip jek.. Ase cm sakit.. Soknye senin. Haruslah kena keje .. Lg2 audit perolehan dr kementerian nak mai.. Kesian lak depa t kena crk fail2 yg ade dlm simpanan aku..

Selasanya pun aku keje gak.. N blknye baru singgah klinik.. Tunggu doktor punyr la lame.. Aku ase bile ade patient mai, dy p mandi la.. Maybr baru bgn tdo. Dgn sedikit kesabara , aku merenung keluar bersilih ganti mengangkat tgn n tgok jam.. Cis.. 10 mnt lebih da ni.. 6.30 dy x pgil aku, mmg aku cau jek ni..

ngam 2 mnt nak dkt 6.30, dy pun pgil.. Cam besa doktor tanya.. Sakit apa?? aku ckp.. Sakit mata.. Bile kedip mata sakit la.. Dy cek n cek.. Dy kate bisul nak tumbuh.. (erkkkk!!! aku terkejut bkn kepalang!! nasib baik aku x bersilat dpn doktor tersebut.. buat lawak pa ntah.. setau aku, bisul kat pungkoq ja la... adehhhh... sbb x puast ati, aku tya dy.. 'Doktor, bisul ke ketumbit?' * malu aku.. T org igt aku mengendap sesapa mandi la pulak.. Uwaaaaaa... Pastu dy diam dlm 5 saat n ckp, 'bisul'. ciss doktor ni.. jwb ponn x confident!! Aku x percaya la...

Blk tu aku msg bos n cc gtaw aku mc .. itulah pertama kali aku mc.. hahahaha... *BURUK PANGAI.. NAK CITE SAL MC JE SEBENARNYE..

*aku byk sgt la update sal menda lepas.. sbb da taip separuh jalan kan.. lalala.. post la jugak akhirnya tp da jadik cite basi..

0 comments: