this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, March 13, 2012

orennyer...







yer.. ari ini ari oren.. sebab aku malas nak pk.. nak pakai baju ape yer.. so, pakai tudung sudan, aku matchkan gn baju ni.. mcm iron x iron jek baju aku ni.. hihihi.. al-maklumlah, semalam baru sampai butterworth dr KL kan.. mood keje masih ade di KL..

weee.... keboringan.. bossssssss tade.. cc pun tadeeeeeee... yg ade hanya aku.. pt (p/o) sebelah ni.. gn PAR.. terbaik la.. aku tengok ko.. ko tengok aku.. pas aku boring, aku tangkap pix spt yg anda dpt lihat di atas..

keje 1 hapah pun x bape nak jalan.. tp xde la x wat keje lgsg.. dlm 40% jek yg jalan.. yg lain2.. aku flirt kat hp jek.. hahahaha..

*akuTADEmoodLAarini*

0 comments: