this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, March 14, 2012

kenapa?


12.50 pm - yeay.. ari bad mood aku.. saki baki semalam ade lagik la.. hihi..
*nurul, sila jgn terlampau mengikut hati, kelak mati..

takde ape nak ckp, cume xde mud.. xde mud!!! nak makan pun xde mud!! pasni nak p surau n tdo!!

tuk sejenak, aku berulang kali membaca baris2 di bawah ni..

••► Sebelum kita sibuk cari kesilapan pasangan kita,
»» Lebih baik kita cari kesilapan kita dahulu..
••► Sebelum kita minta perhatian dari si dia,
»» Lebih baik kita cuba faham kesibukkan dia..
••► Sebelum kita minta dia berubah demi kita,
»» Lebih baik kita cuba terima seadanya dia..
••► Sebelum kita minta itu dan ini,
»» lebih baik kita fikir apa hak kita untuk minta apa-apa..
●●► kerana dia adalah orang yang kita sayang dan dalam berjuta-juta orang dalam dunia ini dia lah yang Allah Swt temukan dgn kita..jadi bersyukurlah..

*terkadang akulah org yg tersangat alert dgn sekeliling, dan terkadang aku jgk org yg amat x menghiraukan sekeliling..

0 comments: