this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, March 15, 2012

YA ALLAH...


Ya Allah, beratnya ujian-Mu padaku..

Adakah ini kafarah atas sume dosa-dosaku..
Ampunkan daku Ya Allah..
Tabahkan hati hambamu yang hina, kerdil dan lemah ini..
KepadaMu lah aku mengadu segala-galanya
Engkaulah Maha Pendengar lagi Maha Penolong...
Engkau berilah ketenangan kepada jiwa hambaMu ini
Engkau permudahkanlah segala yang sukar kpd mudah Ya Allah..
Engkau permudahkanlah segala yang pahit kpd manis Ya Allah..
Engkau permudahkanlah segala yang runsing kpd lega Ya Allah..
Engkau permudahkanlah segala yang sedih kpd gembira Ya Allah..

*Ya Allah, terima kasih di atas rasa cinta yg telah kau cambahkan dalam hati ini.. sungguh aku bersyukur dengan pemberian Mu.. sungguh aku redha jika dia untukku..  =)
*Ya Allah, terima kasih kerana Kau telah kirimkan dia padaku, untuk bertahan dengan setiap rungutan dan rasa cemburuku.. sungguh aku menyenanginya =)
*Ya Allah, terima kasih untuk kesabaran yg ada dalam diri ini.. tapi boleh x Ya Allah, jika Kau tambahkan lagi volume kesabaran itu padaku.. sungguh aku lemah sebenarnya.. =(
*Ya Allah, terima kasih untuk ujian yg telah Kau berikan.. aku harap ini dapat aku jadikan senjata utk aku menjadi lebih kuat utk langkah seterusnya.. walau aku sendiri x tahu cara nak hadapinya.. sungguh aku akan tetap mencuba walau takdir ku tertulis akan terjatuh jua akhirnya..

*** tadi akak kat opis kata mata aku bersinar², penuh dgn bunga² cinta.. sedangkan tgh berduri sakan ni.. haihhhh~~!

*** teramat rindukan dy, Ya Allah...........

***jompergisolat***

0 comments: