this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, March 15, 2012

nak balik sudah

..

hari yg pijar buat aku..

sedey la..

nape ni nurul???

*akak ase rindu la kat mak.. =(
hihi.. esok akak lik..

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang bererti

***arini ase nak wat cendawan grg tepung.. erm.. gn ayam grg tepung.. aku dah terlampau lapa gile da ni... huwaaaaaaaaaaaaaaa........ (stok yg aku bli selasa lepas mmg ngam2 till jumaat, ni dah aku x msk pg n tuk lunch kerana ketiadaan mud, konpem ayam tu sejuk dingin je..)

*jumbalik*

0 comments: