this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, March 16, 2012

JUJURLAH BIARPUN IANYA PAHIT


ASSALAMUALAIKUM..
hai fans.. hahaha.. fans tu lebih kpd peminat ataupun kipas² pun aku tataw.. pagi ni.. agak lewat bgn sebab tido pun lewat.. sehingga terlambat.. baju x beriron sebab 10sen mlm tadi, seb bek ade 'cik jubah', senang cite.. pakai seluar n t shirt je.. cover dgn jubah.. balik t suh cik ain simpankan jubah kite tu..
hihi.. ingatkan masalah da settle, ade lagik rupenyer...
u.. saya ni miskin dengan kesabaran taw x??? tolonglah.. jgn nak simpan benda yg akan ketahuan.. jgn nak tipu dalam ape jua perkara.. Allah tu maha berkuasa.. anytime boleh terbongkar taw x?? ape la salahnye jujur.. jujur dgn diri sendiri!!! pastu jujur la dgn org sekeliling.. ape la yg nak disorokkan sgt tu??
geram ni!!!! kalau u x jujur dgn org, org x kan jujur dgn u!!! tolonglah.. saya tgh nasihat, bukan marah.. ada akal, gunakan sebaiknya.. dah besar kan??? dah dewasa pun... matang dah kan?? ikut hukum dah leh jadik bapak/mak org da..

tolonglah fikirkan kesannya klu kite berbohong pada sekeliling, lagi² if berbohong dgn org yg rapat dgn u..

"Sekali kita berbohong maka kita harus melindungi bohong dengan bohong lainnya, begitupun bohong selanjutnya, maka jadilah pembohong yang tak tahu lagi mana yang benar"

 
UNTUK YG SEDANG BERCINTA

Bagi Anda yang sedang bercinta dan sedang mencari-cari rahsia kebahagiaan bercinta, kekalkan sikap jujur. Dalam era zaman sekarang, pembohongan berlaku di mana-mana bagaikan sudah jadi satu kebiasaan. Cinta perlukan kita jujur, supaya pasangan kita setia pada kita.

Ratusan masalah cinta timbul sebab salah seorang dari pasangan suka berbohong, bahkan dalam situasi lain, kedua-dua pasangan cinta saling bohong-membohongi antara satu sama lain semata-mata untuk ‘cover line’. Sekali berbohong, kita akan suka berbohong berkali-kali di masa lain semata-mata untuk ‘menyelamatkan’ diri kita.

*CHILL*

0 comments: