this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, April 19, 2012

inilah janjiku!!!


assalamualaikum..

cuaca saat aku menaip kini adalah sejuk.. sebab hujan.. ohh indahnya dunia jika aku sedang beradu di atas katil kat uma.. phhhheeeeuuuuuuuuuuu~~~ *mmg harapan je kan..

n3 kali ni sememangnya singkat sebab aku nak cepat.. ade byk keje nak buat nih.. minggu depan aku dah start cuti seminggu dah.. jgn jeles ye u ols semua.. =)

start ahad lepas asenye, alsa ni dok menginap dalam mulut aku.. tp start semalam da ku rasakan seksanya.. nak bercakap, apatah lg nak makan.. cik abg soh beli oren sunquick la, tembikai la, limau la.. ohhh sygku.. saya bukan xmo beli.. cume x berkesempatan..

oleh kerana alsa, rahang aku pulak ase berdenyut!!! suda di suruh beli kapur pulak.... huwaaaa.. so malam tadi dah janji nak minum sunquick... ni ha buktinye sayangku..................




kapur tu, balik t saya beli eh syg..

*hari ni ramai tegur saya sopan, hihi.. harus la.. cakap pun cm x cakap, nak jerit x leh..
*tapi saya mmg SOPAN hari2.. =)

*** nak sambung wat keje.. papai

0 comments: