this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, May 3, 2012

team building


bismillah.. sila jangan berhenti membaca.. teruskan.. nak mengeja pun xpe klu takut cpt sgt abes bace setori aku yg hampeh ni.. hihi, ni saya nak meneruskan tarian jari di atas kekunci lappy ini.. diharap anda sudi meneruskan pembacaan. ngeee.. nak cite sal team-building & lawatan kerja yg berlangsung hujung Mac lalu.. (aritu nak update sal team building 2010 yg running sekitar Oktober tahun lps, tp x kesampaian, sbb aku malas nak create story..)

***kali ni aku xde la rajin sgt sebenarnya, cuma aku boring.. sbb aku xmo layan nafsu tido ni.. 2.25 td baru sampai uma, dok wat OT (cuti kot??? pertabalan agung kan.. ko taw x ni???) sempena audit 5s yg akan berlangsung esok wat kali ke3 since Februari lalu..

sambil menaip ni aku dok layan cerekarama kat utube, (sebenarnya sambil layan cerekarama) yg x sempat aku nak tonton cuz balik lewat ritu.. *(akibat kenderaan encik abg merajuk..) tonton punya tonton sampai aku mengantuk, nak tdo.. tp tgok jam da 4.38, dah nak asar.. haihh... nak mandi n solat la.. sat g nak men badminton..


memPOYOkan diri masa dalam bus.. OTW to Gambang!!~~ wowo


berehat sebentar di 'RNR'



pemandangan staf PPC.. *dinner time


indoor x bape nak ramai sbb kami mai time hari bekerja...

karok.. karok & karok..


santai time...

2nd day!!!
(mari berbuilding)


sebelum pembahagian kumpulan...




ATV fun ride!!!


flying... fox... =)



menguji persahabatan.. agaga!!~

paint ball... woooooooo~~~
masa tuk mandi!!!




DINNER TIME!!!







makan, karoke & penyampai adiah..

*cerita ni aku create b4 gempa bumi yg jadik baru2 ni.. tapi gamba ni baru je upload.. wink!!~

0 comments: