this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, May 18, 2012

benci

assalamualaikum.

salam jumaat. okeh. mungkin tajuk aku ni x bersesuaian langsung dengan hari jumaat yang indah cani..

semua angkara fesbuk!!! sape ntah mamat tu, dy pos satu gambar ngeri sal mata. aku tataw cane nak describe kat korang, yang pasti aku takut kalau mata aku jadi camtu. bila buka mata, (korang ce bayangkan) ade banyak titik2 kuning yang menggelembung dan memenuhi ruang mata korang yg macam nanah. *okeh. aku terbayang dan kepala aku ase tensen!!!

Allah, nak nangisnye. ngeri sgt2 la. aku ase pening sgt2 ni, n aku siap comment kat c2, aku ckp aku geli n sgt scary la jadi camtu. n dek kerana takut tertengok lagik, aku spam kan menda alah tu..  pastu kan, aku dpt notification yg dy pegi like statement aku. aku pulak pegi klik kat c2 n gambar tu kua skali lagi. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

aku bertambah ngeri dan pening, lalu aku buat keputusan singkat dengan meremove beliau dari friend list aku. sekian.. *aku x benci org tu tp x ske pix tu.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*sekurang2nya aku sedar yg orang tu sape ntah.. nak kate kwn skool pun bukan sbb dy lahir tahun 1976.. kah kah kah... *mood ngeri lagik

0 comments: