this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, June 7, 2012

family dah.. eh, family day!!!

assalamualaikum.. dah lame aku x submit n3 baru kan.. sebenarnya, aku ni rajin jek nak update blog taw.. lagik² bab menaip nih, rajin sungguh laa wa ckp sama lu .. tp separuh jalan je yg langsai.. pastu bederet story yg hang lalu menjadi draft.. aishhh...~~~

erm.. aku nak cite sal family day dulu.. 25 may lepas, opis aku telah mengadakan hari utk berfamily day bersama staf2 ofc di bukit merah.. (yg da kawen tu dok bwk bini n anak.. bwk skandal pun leh klu brani.. hahahaha) mmg syok la kan.. yg single xde la brani nak bwk marka mahupun pasangan yg x sah.. kat sane kan, setiap kategori diadakan 2 permainan yg kelakar.. kategori tersebut adalah anak2 15 thn kebawah kot, boboi dan gegerl, sertal 15 thn ke atas join akak/abg/pak cik/mak cik PPC.. perah air guna span ke dalam botol la.. tangkap n baling belon air pakai tangan shj.. tarik tali dalam air.. erm.. ape ntah lagik, aku x hengat la..


cani la rupa getah rambut yg dibekalkan tuk setiap ahli kumpulan..
**20sen & bungan tu xde taw..


masa d sana, kami dibahagikan kepada 4 kumpulan, setiap kumpulan mewakili 4 warna asas..  aku group kuning.. siap bg getah rambut mydin lak tuh.. geram lak aku bile teringat.. group lain kan, getah rambut dy sume spesis baldu.. group kuning jek getah rembut yg x best dan nampak sgt cheaper!!! sabotaj!!!!!!!!!!!!


syok woo men menda ni.. klu ENCIK SAYANG ade ni, mmg aku tolak dy sampai jatuh dalam air.. pastu gelak²kan dy.. mesti romantik kan.. sebab dy mesti xkan marah aku.. hahahahaha
*** rindunye kat dy.. sabtu ni jumpe!!!! yeay!!! sebulan setengah da ni x jumpe.. komited gn keje katekan.. lalala

pergh.. mmg giler la.. kejang perut aku taw.. dok gelak cam gaban.. tolak org tu.. tolak org ni. tengok orang tu kena tolak.. peh tu panjat naik atas blk.. hihi.. then, da penat mandi till 4.30, tukaq baju, gerak p IPOH.. pekena roti canai besaq!!!



esoknye lak p wedding member opis punye adik.. aku dok p gn ain..
*ekceli, ms kat bukit merah dok bsembang gn sorg akak ni, dy kate nak lik cpt sbb sok adik dy sanding.. dah telanjur becerita, dy pun jemput kami.. kami pulak mmg suke p kenduri.. byk marka.. hahahaha...

***apesal x menarik lgsg story aku ni.. aku ase nak p kelas bahasa la... hahaha

0 comments: