this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, June 28, 2012

4 of us


25 JUN 2012
hai korang.. apo la yg di buek nyo tu kan.. **hahaha.. buruknye.. ade ati nak ckp nogori ko ni kan nurul?? tp aku kena praktis.. ne taw bakal mak mentua speaking nogori.. hihihi.. (gatal!!!)

aku tengah bz ni.. baru siapkan booking tuk hotel pengurus aku. erm.. yg geramnye, PA dy punyer keje.. dy x mai.. pastu push org soh wat cancellation n booking lak hotel lain.. aku x kisah part TOLONG tu, tp dok push2 by call.. adus! cane nak wat keje? saba la.. aku pun ade keje hakiki nak kena wat.. *bkn merungut, meluahkan je..

dah la.. xmo cite ag.. nti geram.. puiii!! hahaha.. teruk tol pangai.. nway, khamis lepas, ade taklimat HRMIS di MOT.. opis lama dimana aku berkhidmat lebih kurang 5 bulan di Bahagian Darat dan bulan² selanjutnya di Pejabat Menteri.. kat sane, ade 3 org yg sekepala tapi x sesaiz gn aku..  syok dorang ni.. kami selalu mkn same2.. aku rindu dorang..


eh.. nak cite.. KAMI p lunch sesama kat alamanda.. dah lame x kua ber4.. jadik la SENGal sat.. sambil tunggu akak iswara yg telah memblock kete dayang bg mengalihkan kenderaannya, kami dok la syok bergambar.. suka sgt².. terasa cm dulu² lak.. kat ALAMANDA, kami mkn kat PIZZA HUT.. ok bai



0 comments: