this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, June 29, 2012

salam jumaat

assalamualaikum..

salam jumaat.. oleh kerana jumaat adalah hari, tiada bentuk dan jasad, maka kita memang x leh nak bersalaman lgsg dgn jumaat melainkan namanya adalah encik jumaat bin saadon.. tapi kita boleh manfaatkan penghulu bagi segala hari ini dengan mengupdate ibadat dan perkara yg mendatangkan keberatan pada bahu kanan anda (PAHALA).. bukan berat sebab bela antu!

okeh.. aku baru je pas masak nasi.. arini wat makan2 la u ols.. ade yg kua, meeting, xde sape nak masak nasi.. aku bantai la masak.. klu² lembik ke kang nasik tu, SORRY! nway, aku wat sup sayur je sebab aku memang malas nak masak semalam.. (ari lain aku rajin). ikut ati nak beli lauk siap je.. tapi lg la nmpk pemalasnye.. hihi

haip! rini aku half day.. off to KL.. tonite nak jumpe MY HERO.. muahhh²!!~
2 minggu yg mendatang lak, induksi! adehh.. mesti senak telinga aku dengar ceramah kan?? korang dah p induksi kan? klu aku ckp nak dgr MP3, nmpk biadap x??? erm... *berfikir..

mood yg geram bertukar dan bertambah jadik geram geram geram!!! aku bukak fb akak aku..  ade seorang pompuan yg x sepatutnye be friend gn akak aku la.. akak aku lak p approve.. eh, ke akak aku yg add pompuan tu? ini semua mendatangkan marah!! tolong delete CIK "AA" dr fb. walaupun dy xd dosa gn aku, aku x suke.. ***bukan benci ponnn..

0 comments: